فرمانده انتظامی شهرستان هرسین با تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام، گفت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم. 

آرامش وامنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  همتعلی شکری " در دیدار با خانواده شهید انتظامی "نصرت الله صلاحی" و همچنین جانباز 52 درصد "حسن رضا کریمی" اظهار داشت: شهدا جان پاک خود را فدا کردند تا کشور امن بماند و دست دشمن به آب و خاک این کشور نرسد.

وی ادامه داد: بدون شک ایران اسلامی و همه ما تا ابد مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم، بزرگ مردانی که مورد لطف و عنایت حق قرار گرفته و به بالاترین درجات نائل آمدند.

 شکری خاطرنشان کرد: وجود چنین افرادی در کشور باعث شده تا همه نقشه های دشمنان نقش برآب شود و به هیچ کدام از اهدافشان دست پیدا نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین، شهدا را طلایه داران و پرچمداران راستین عشق و معرفت معرفی و اظهار کرد: ادامه دادن راه آن ها باعث عاقبت بخیری در دنیا و اخرت می شود.

وی همچنین از جانبازان نیز به عنوان شهدای زنده یاد کرد و گفت: اهمیت کار ان ها نیز کمتر از شهدا نبوده و نیست و مستحق بهترین تجلیل ها هستند.

 شکری در پایان رسیدگی به وضعیت جانبازان و خانواده های شهدا را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: آن ها حق بزرگی گردن ما دارند و مسئولان موظف به برآورده کردن نیازهای این عزیزان هستند.


در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید صلاحی و جانباز 52 درصد کریمی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ز


 دیدار  فرمانده انتظامی شهرستان هرسین با خانواده شهید انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.